27 czerwca 2014

— STAY CLASSY —


Jak się czujecie z myślą, że wakacje właśnie się zaczęły? Praktycznie ja mam wakacje już od kwietnia, lecz dopiero dziś przyszły wyniki matur i już jest wszystko jasne. Teraz pora na kolejne stresy - jakie studia wybrać? czy się dostanę? czy znajdę mieszkanie? i wiele wiele innych pytań męczących głowę. Jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że dostanę się tam gdzie chcę.  A jak wasze odczucia po wynikach? Zadowoleni? :)  Ja jestem zadowolona, ponieważ te przedmioty, które mi się liczą poszły mi całkiem dobrze. Przechodząc do stylizacji.. od dawna podobały mi się torebki inspirowane Celine, lecz dopiero teraz zdecydowałam się ją zamówić. Świetnie pasuje do klasycznej białej koszuli, skórzanych szortów, czarnych sandałów na obcasie i złotych dodatków. A Wy co sądzicie na temat tej stylizacji? Podoba Wam się? Życzę wszystkim udanych wakacji, oby były najlepsze! :)
















| Shirt - Zara  |  Leather shorts - No Name  |  Sandals - Fleq.pl  |  Bag - Miss Wish  | Watch - Lorus  |
 |  Sunglasses - Magia Zakupów  | Bracelet - Pestka |

8 komentarzy:

  1. Ubranka ładne , ale spódnica wogóle nie dopasowana do figury . Nie powinnaś nosić tak krótkich spódnic ze względu na nogi. Moim zdaniem przesadziłaś też z zegarkiem i branzoletką za dużo ,, taniego złota " i wygląda tandetnie. Torebka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie spódnica tylko krótkie spodenki, radzę czytać uważniej. Co do 'taniego złota' nie uważam tak, a nie rozumiem o co wam chodzi z moimi nogami? Nie mam grubych, otłuszczonych nóg, a że są troche krzywe to już trudno - zawsze je będzie widać, obojętnie czy założe długie spodnie, szorty czy spódnicę - nie będę z tego powodu rezygnować z ich odsłaniania, zwłaszcza że jest lato ;)

      Usuń
  2. Taka, stara maleńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, elegancki look, rewelacyjne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny strój. :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie sliczne zdjecia takie ostre i wyraziste. Super stylizacja a dodatki mega. Fajny kolorek tej torebki.

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny