5 czerwca 2014

Less is more

I znowu nieobecność.. Przepraszam Was bardzo :(  Od środy do soboty byłam w Łodzi, a ponad to pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć na dworze. Póki co świeci słońce i jest pięknie! :)  Moją dzisiejszą stylizacje można przypisać po popularnego 'less is more'. Ostatnimi czasy w prostych stylizacjach czuję się najlepiej. Dziś jedynym mocniejszym kolorystycznym akcentem są okulary. :) A Wy? Jak czujecie się w takich prostych zestawieniach? Wolicie klasyczny minimalizm czy może coś bardziej szalonego i charakterystycznego?   W następnym poście pokażę Wam rzeczy, które udało mi się ostatnio kupić/zamówić. Także szykujcie się na mały haul zakupowy, do zobaczenia! :)



T-shirt - Zara
Jeans - Bershka 
Sneakers - Nike Roshe Run via Sarenza.com
Watch - Lorus
Sunnies - Miss Wish








3 komentarze:

  1. śliczny lakier <3 mam taki sam haha :) ładne buty :D
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ładne buty i dobrym detalem jest ten zegarek, fajna skromna stylizacja.
    Ale dostał bym więcej zdjęć.
    Buty dobrze komponują się z białym t-shirt i to wszytko dobrze wygląda :)
    Podoba mi się twój blog wiec obserwuję :)
    http://jakubmarssh.blogspot.com/
    Pozdrawiam JM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne butki!
    ___________
    Może zainteresuje cię blog modowy i nie tylko? Dopiero się rozkręcam! Zapraszam do komentowania i obserwowania :) >> http://suzanne-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny