15 czerwca 2014

Ulubione zapachy na lato

 Witam Was serdecznie! W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić moje ulubione zapachy na lato - są to propozycje zarówno perfum, jak i zapachowych balsamów do ciała.




Pierwszy, zdecydowanie mój ulubiony z ulubionych zapachów to Daisy Eau So Fresh Marc'a Jacobs'a. Zakochałam się w tym zapachu już rok temu w wakacje, gdy czekając na samolot na lotnisku w Warszawie zajrzałam do tamtejszej drogerii. Gdy tylko go powąchałam od razu wiedziałam, że będę szczęśliwą posiadaczką tego flakonika. Jest to kwiatowo-owocowa kompozycja o zapachu maliny, zmysłowej dzikiej róży i ciepłej śliwki.


Kolejny zapach to Dolce od Dolce&Gabbana. Jest słodki(takie kocham) oraz bardzo długotrwały! Pachnie między innymi liśćmi Neroli, kwiatem Papayi czy też  Białym Amaryllisem. Ulwiebiam perfumy w takich pięknych flakonikach!  W gratisie dostałam pełnowymiarowy produkt - balsam do ciała o tym samym zapachu (widoczny na zdjęciach niżej).



Te perfumy dostałam od mojej mamy na osiemnaste urodziny. Używam ich główne kiedy wychodzę gdzieś wieczorem. Idealnie sprawdza się podczas imprez, jest długotrwały i ma wyrazisty zapach. Pachnie jaśminem, kwiatem pomarańczy,łączy w sobie zmysłowość drzewa sandałowego oraz szarej ambry.




 Balsam HONEY Marc Jacobs również dostałam w gratisie przy zakupie zapachu Daisy Eau So Fresh. To
 kompozycja kusząca soczystą gruszką, kwiatem pomarańczy i słonecznym miodowym akordem. Zapach niezwykle piękny, jak wszystkie Marca Jacobs'a!

3 komentarze:

  1. Fajne rzeczy. Mam ten balsam Honey :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają, a sama ich nie miałam ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nice perfume!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny