31 stycznia 2015

V-neck Sweater & Blue Coat


Witajcie Kochani! Dziś nie będę się zbytnio rozpisywać na temat wpisu - powiem tylko, że takie zestawy lubię najbardziej :) Życzę wszystkim udanego weekendu, a studentom powodzenia na sesji! Ja na szczęście zaliczyłam egzaminy w terminie zerowym, ale za resztę mocno trzymam kciuki :) U mnie szykuje się blogowy luty! Do zobaczenia w kolejnych postach :*
Zdjęcia: Asia KLIK



Płaszcz - Sheinside  /  Jeansy - American Eagle Outfitters  /  Sweter - Bershka 
Buty - Kazar  /  Torba - Michael Kors  /  Okulary - Miss Wish  / Pierścionki - Aldo












13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja bardzo mi się podoba ! Wszystko idealnie do sibie dopasowane ! Takie stylizację naprawdę bardzo lubię :)

    Bardzo podoba mi się płaszcz moim zdaniem bardzo się wyróżnia z tego outfitu :)

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny sweter z sh i bardzo go lubię :)
    buty wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny look, wyglądasz rewelacyjnie. Sweterek jest świetny - też go posiadam ;) - do tego ten płaszcz w niesamowitym kolorze- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny jest ten odcień płaszcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look! Bardzo w moim stylu :-) Zwłaszcza płaszczyk i jego kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja. Masz super świetny gust i styl!
    Jak masz czas to może zajrzysz? lauraasufleta@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny,obserwuje i zapraszam do mnie :) majkabazal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten płaszczyk, jest mega! Bardzo podoba mi się Look. Okulary mnie porwały:*

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo zastanawiałam się nad kolorem tego płaszcza, ale w końcu zamówiłam pudrowy róż. Jak widać kobaltowy tez wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny