16 stycznia 2015

Red Jacket & Black Dress



Witam Kochani! Dziś chciałabym Wam przedstawić codzienną stylizację z użyciem klasycznej czarnej sukienki. Jak wiadomo - czarna sukienka to absolutny must have w szafie każdej kobiety. Można ją wykorzystać na każdą okazję oraz jest świetną bazą do tworzenia różnorodnych setów. Jeśli chodzi o kurtkę.. nie powinien Was  dziwić jej kolor, ostatnio kompletnie oszalałam na punkcie czerwieni! :)  Za zdjęcia dziękuję Asi z bloga www.ashplumplum.blogspot.com - cieszę się, że dzięki blogowi mogę poznawać osoby z tą samą pasją co ja :)  Buziaki :*




Sukienka - Pull&Bear  /  Kurtka - Stradivarius  /  Buty - H&M
Torebka - Stradivarius  /  Szalik - Zara









5 komentarzy:

  1. cute look! love your jacket!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam się właśnie, czy to nie są te same buty, co moje z poprzedniego posta ;P
    ale moje mają chyba srebrny zamek ;P
    tak myślę ;P

    w każdym razie - buty świetne!

    i kurteczka także!
    pięknie Ci w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) super look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny szal!!!
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły u mnie:
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny