21 sierpnia 2013

Leather jacket and jeans vest






Pogoda trochę się nam popsuła, przez co zdjęcia mają dosyć jesienną aurę. Na dworze dosyć zimno, dlatego zdecydowałam się na kurtkę skórzaną. Założyłam moją starą ramoneskę jeszcze z czasów gimnazjum, lecz nadałam jej nowy wygląd poprzez założenie na nią jeansowej kamizelki. Wszystko tworzy jedną całość i wygląda jak typowa kurtka jeansowa ze skórzanymi rękawami - bynajmniej w moim odczuciu :)  Do tego klasyczna czarna spódnica, moje ulubione i najwygodniejsze buty na obcasie jakie posiadam  oraz szary t-shirt i łańcuch.   W sam raz na spacer w taką ponurą pogodę!


























Skirt - Cropp
T-shirt - Zara
Shoes - Allegro
Bracelet  - Grana
Leather jacket - no name
Jeans vest - H&M
Necklace - Claire's




13 komentarzy:

  1. świetny zestaw na luzie! ;-)

    ps. muzyka na blogu EKSTRA!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem zachwycona muzyką, koniecznie podaj tytuł;)) i super kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. The xx - intro
      2. The xx - crystalised
      3. Coldplay - Trouble
      4. Justin Timberlake - Suit & Tie (Oliver Nelson Remix)
      5. Beyonce - I care


      proszę bardzo :)

      Usuń
  3. łoooł, pięknego masz tego bloga! Dodaję bez wahania! :) Będę śledzić stylówki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo podoba mi się twój blog, super zdjęcia i świetne stylizacje! :)
    Kutka i buty <3 <3 <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny OOTD :*
    obserwujemy nawzajem ? Ja już tak , pod nazwą Kasia Nowak ♥
    pozdrawiam :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna spodnica!

    tez followuje;*

    OdpowiedzUsuń
  7. jak najbardziej podobasz mi się w takim wydaniu :) po raz kolejny udany look :))

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny