15 września 2013

Bottle green sweater



 Witam po około tygodniowej przerwie :) Tydzień zleciał bardzo szybko. Mam nadzieję, że ten także minie w mgnieniu oka i zanim się obejrzymy będzie już piątek. W sobote mam osiemnastkę Kasi oraz mój Mati wkracza w pełnoletność , przez co czekam na weekend potrójnie :D
Stylizacja na dziś jest stonowana, ale jednocześnie butelkowa zieleń swetra działa na mnie optymistycznie tak jak np mięta i wrzos. Czarne kryjące rajstopy w połączeniu z wysokimi litami w kolorze czarnym wydłużają i wysmuklają nogi. :) (Nie polecam  zakładania litów lub innych butów za kostkę do beżowych rajstop bądź na gołe nogi - to  z kolei niesamowicie je skraca.) Do tego naszyjnik z elementami złota i szmaragdu, zegarek i brązowa torebka, która współgra z obcasami butów :D 









Sylwia Grzeszczak :*


pics Ola :*

Sweater - Tally Weijl
Shorts - Stradivarius
Shoes - Allegro
Bag - Cropp
Watch - New Yorker
Necklace - Grana.pl
Tights - Gatta

14 komentarzy:

  1. czarne kryjace rajstopy + jasne jeansy = zdecydowanie nie! lepiej by tu pasowala jakas spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym spódniczkę założyła, gdyby to był sweter kroju 'nietoperz' ;) Poza tym to miała być stylizacja typowo na co dzień, owszem można chodzić w spódnicy i takich rajstopach jak najbardziej, ale kiedy trzeba wyglądać bardziej elegancko ;) I raczej nie do tego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się :)
    śliczny naszyjnik i kolor sweterka :)
    a torba z najnowszej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak najnowsza, kupowałam ją jakoś 2 tygodnie temu :)

      Usuń
  4. O tak zdecydowania powinna tu być spódniczka niż szorty !
    Ale sweterek i naszyjnik świetnie się razem ze sobą komponują ! <3 Piękne buty ! :)

    Zapraszam do mnie, również liczę na komentarz :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuję :-) Ogromnie mi się ten sweter podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. straasznie podoba mi się Twoja uroda, jesteś prześliczna ;)
    ale również jestem zdania że kryte rajstopy do jasnych jeansowych szortów to nie jest chyba dobre połączenie ;) spódniczka by wyglądała ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam przesadzasz, wcale nie jestem ładna :D
      I dziękuję za opinię, dużo to wnosi do mojego bloga :) Następnym razem będzie post ze spódniczką :D


      www.klaudia-j.blogspot.com

      Usuń
  7. jakim obiektywem robione są zdjęcia , używasz lampy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba ta stylizacja :-) Fajny kolor sweterka no i świetne buty !
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog :) dodalam Cie do obs :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny