2 września 2013

Red wine



Rok szkolny rozpoczęty. No ale nie ma co narzekać, jakoś to przeżyjemy. :) Jesienna pogoda za oknem. Liście na drzewach zaczynają już nabierać pięknych barw. Pora schować na dno szafy letnie sukienki i sandały.  Na tą jesień zrezygnowałam z parki, na rzecz krótkiej kurtki w kolorze khaki z kwiatowym, haftowanym motywem. Burgund z kolei to jeden z moich ulubionych kolorów na jesień. I jak? :)













pics Ola :*


Jacket - Reserved
Pants - Zara
Hat - Zara
Bag - Atmosphere
Shoes - Allegro
Necklace - Claire's
Blouse - Pull&Bear
Ring - House

13 komentarzy:

  1. "nie patrzę w dół..." pamparam hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję i dzięki za komentarz na modnej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja , szkoda , że lato tak szybko mija , sukienki , spódniczki i sandały są bardzo wygodne :) . + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze mam nadzieję na ciepłe dni:P
    Wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie . Super stylizacja ;) Szkoda,że lato tak szybko odchodzi ;( Obserwujemy i zapraszamy do nas ;)

    www.theirstyleoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kapelusz, zakochałam się w nim *_*
    idealny dodatek do tej stylizacji bardzo ją podkreśla <3

    zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz wszystko to co lubię (: Obserwuję, więc zaglądnij teraz do mnie. Buziak!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile ważysz i jakiego wzrostu jesteś? ubrania kupujesz sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 45/46 kg w zależności od tego ile zjem w ciągu dnia, 160 cm.
      Czasami sama, a czasem z mamą :)

      Usuń
  10. świetna stylizacja (jak zawsze zresztą!) ;-) burgund i zieleń to zdecydowanie kolory jesieni!

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny