9 września 2013

Lace again



 Dziwny dzień. Dobrze, że chociaż w weekend się nie nudziliśmy :) Odwiedziliśmy w sobotę klub Heaven i w sumie jestem zawiedziona tym całym 'imagem'. Wizja podłapana z filmu  Bejbi Blues, co wygląda według mnie kiepsko. Jestem po kolejnych wykładach i znowu boli mnie głowa, a obowiązki szkolne wzywają..  Cóż, chyba więcej tutaj nie napiszę bo zwyczajnie nie mam do tego głowy. Miłego oglądania zdjęć. Na weekendzie będzie ich więcej mam nadzieję! :)









Cardigan/Necklace - Zara
Bag/Jeans - Cropp
Shoes - No name
Top - Lsk

6 komentarzy:

  1. super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna torebka i te buty *_* piękne ! :)


    zapraszam do siebie i do obserwacji www.inszaworld.blogspot.com :)

    oraz zachęcam do lajkowania na fb :)

    https://www.facebook.com/pages/Inszaworld/242875499190862?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buciki, mogę się dowiedzieć ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny