25 stycznia 2015

Beige Fur & Flowers






Tak jak obiecałam, staram się dodawać posty w miarę systematycznie. Póki co stylizacje pojawiają się minimum raz na tydzień, ale gdy tylko będę mieć jakiś czas w zanadrzu spróbuję zwiększyć ilość postów.  Dzisiejszy wpis w końcu w zimowej aurze  :)  Zdecydowałam się na jasne futerko oraz czarny dół i torebkę. Aby ożywić cały set i dodać mu charakteru, pod spód założyłam kwiatową koszulę. Kwiaty nie są zarezerwowane tylko na okres letni - jeśli je odpowiednio wkomponujemy w stylizacje, będą ciekawie wyglądać również z zimowymi stylizacjami. Jeśli chodzi o szalik i rękawiczki, postawiłam na mój zdecydowanie ulubiony kolor - burgund :) Co sądzicie o takim połączeniu?
Zdjęcia:  Asia  KLIK



Futerko - OYSHO  /  Spodnie - Zara  /  Koszula - Sheinside  /  Buty - Kazar 
   Torebka - Venezia  /  Szalik - Parfois  /  Rękawiczki - No name



8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i śliczna stylizacja :)
    Buty <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny outfit :)

    http://sapphireblog1.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny dziewczecy zestaw, cudne to futro <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze - klimat zdjęć: świetny!
    po drugie - buty <3

    buty są fantastyczne i idealnie tu pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku właśnie trafiłam na Twojego bloga i zastanawiam sie jakim cudem masz tak mało obs!
    Twój blog jest cudowny, przepiękne zdjęcia, stylizacje powinno tu być kilka tysiecy już, czego z całego serca Ci życzę
    obserwuję i pozdrawiam wpadnij do mnie może Ci się spodoba:) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny