5 stycznia 2015

Leopard Fur & Baby Pink



Pora na premierę mojego futerka z  lumpeksu. Kupiłam je rok temu za 30 zł jednak nie wiem czemu w nim nie chodziłam.  Teraz poluję na jednokolorowe- jestem zakochana w granatowym z Zary, mam nadzieję, że znajdę je na przecenie! Wy też lubicie ten trend czy niekoniecznie? :)  Do futra w cętki założyłam jednokolorowy jasny sweter i klasyczne jeansy. Przy tak szalonej górze lepiej postawić na prostotę. Do stylizacji dobrałam czapkę w kolorze pudrowego różu, aby trochę ożywić cały zestaw. 



Futerko - Second Hand  /  Sweter - Zara  /  Jeansy - American Eagle Outfitters  
 Buty - Zara  /  Czapka - House









8 komentarzy:

  1. świetny look, futerko mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna stylizacja !
    zdjęcia też super :)
    zapraszam do mnie na nowy lumpeksowy post (co prawda nie ma w nim takiego fajnego futerka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. futro jest świetne!

    tak, tak - ja też dałam się porwać temu futrzanemu trendowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! ♥ Muszę przyznać, że co do futerka to bardzo Ci zazdroszczę, jest świetne <3 Sama poluję na nie od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny