27 sierpnia 2013

Lost In The City



Przyznam szczerze, że trochę mi się nudzi. Post miał pojawić się jutro, ale z braku zajęcia postanowiłam dodać go dzisiaj. 


Wczoraj z dziewczynami pojechałyśmy na cały dzień do Krakowa, dlatego też nie mogłyśmy nie wykorzystać okazji, by zrobić parę zdjęć w tym pięknym mieście. :)   Spędziłyśmy miło czas, odwiedziłyśmy galerię, zjadłyśmy pyszny obiad, leżałyśmy nad Wisłą oraz nie obyło się bez wypicia kawy w McDolandzie.  Strój wyjątkowo wygodny - luźny T-shirt, jeansy, vansy i czapka z daszkiem. Bez żadnych zbędnych dodatków, które nadmiernie by obciążały podczas spacerowania ulicami.














pics Ola :*


Shoes - Vans
Jeans - Bershka %
T-shirt - Zara
Cap - H&M

8 komentarzy:

  1. Fajny look ;) Bardzo podoba mi się połączenie czapki z T-shirtem w kwiatki. Zapraszam na www.suelte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) zestaw też mi się podoba :) ja już obserwuję czekam na ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy:)
    Wyglądasz bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna koszulka! Obserwuję :)

    Pozdrawiam,http://malvineee.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W podziękowaniach za komentarz na modnapolka.pl wchodzę na twojego bloga, i chcę tylko dodać że fajne zdjęcia, świetny styl (nie banalny) i co tu dużo gadać...po prostu super :) Zapraszam do mnie http://ohmygod-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaram się T-shirtem, z nowej kolekcji? obserwuję! ;) zapraszam do mnie
    zefirine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    obserwujemy?
    http://stylerefoulee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny t-shirt i pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny