26 sierpnia 2013

Paradise Circus




Jestem wielką miłośniczką  rozkloszowanych spódniczek z wysokim stanem. Jakiś czas temu zdecydowałam się na zakupienie miętowej w sklepie Cocktail Shock. To była dobra decyzja. Spódniczki są szyte na miarę i mają przeróżne kolory - do wyboru do koloru :)  W planach mam jeszcze zakupienie burgundowej na jesienną porę oraz różowej.  Do miętowej spódnicy założyłam top z czarnym napisem, różową biżuterię oraz zegarek w kolorze złota i baleriny. Korzystając z okazji, że w ten weekend odbył się festyn w Stopnicy wybrałyśmy dosyć ciekawą scenerię na zdjęcia :D I jak?












 pics Ola :*



Top -H&M
Skirt - Coctail Shock
Shoes/Purse - No name
Bracelets - Magnato.pl & Pestka
Watch - New Yorker

8 komentarzy:

  1. sceneria bomba! też mam w planach zakup rozkloszowanej spódnicy ;-) fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódniczka! i ciekawa sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam na Modnej Polce masz genialne wyczucie stylu oraz rewelacyjne zestawienia, które bardzo przypadły mi do gustu, dlatego na blogu także dodaje do obserwowanych i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)) na pewno będę tutaj często zaglądać :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódnica i śliczna Ty :)
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra to wygląda:p A samochodziki to już bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódnica:) to są rzadkie czy gęste kontrafałdy??
    Pozdrawiam:)Sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są gęste kontrafałdy :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny