6 lutego 2015

Khaki, Leather & Fur




 Zima znów do nas wróciła, więc grzechem byłoby nie zrobić zdjęć w otoczeniu białego puchu. Stylizacja dość odważna, ale bardzo dobrze się w niej czułam. Założyłam golf z kolorze khaki, skórzane spodenki i ramoneskę oraz futro. Trochę szaleństwa nikomu nie zaszkodzi :) Co sądzicie o takim połączeniu? Macie już ferie/wolne? Jak je spędzacie? Ja wyruszam w 5 dniową podróż, także niebawem będziecie mogli podziwiać zdjęcia na blogu z jednego z najpiękniejszych miast w Europie :)  Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło w te zimowe dni! :*
fot. Agata




Golf - Top Shop  /  Ramoneska - Zara  /  Spodenki - Romwe  / Futro - Oysho
Naszyjnik - Zara  /  Torebka - Venezia  /  Buty - Kazar











9 komentarzy:

  1. Dałabym się pokroić za te buty <3
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no no faktycznie zaszalałaś z tym zestawem :-) Ale fajnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy look :)
    futrzak jest bardzo fajny i oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz! :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, futerko i naszyjnik prezentują się rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! to światło! a co stylizacji, świetna! mam nadzieje, że wytrzymałaś na tym mrozie! :)
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny