17 czerwca 2014

I'm a Limited Edition

Dzisiaj przygotowałam stylizację,  której dominującym elementem jest błękitna tiulowa spódniczka. Od dawna chciałam mieć tiulową spódniczkę, jednak nie mogłam nigdzie znaleźć tej wymarzonej.Planowałam nawet uszycie i może to zrobię. Na szczęście podczas pobytu w Warszawie, przeglądając sklepy w Złotych Tarasach znalazłam tą oto piękną błękitną tiulówkę! :) Wykorzystam ją na poprawiny, a może  nawet na wesele. Póki co jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniego braletu :) W tym poście na górę ubrałam koszulkę od mosquito z napisem 'I'm a limited edition'. Do tego beżowe gladiatorki i jesteśmy gotowe na wyjście w wielkim stylu! :)












T-shirt - Mosquito KLIK
Skirt - Fullofstyle KLIK
Heels - Stylowe Buty KLIK

4 komentarze:

  1. Zdjecia rewelacja! Masz swietna figure do tego typu butow czego oczywiscie zazdroszcze :( spodnica genialna i w swietnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SO PRETTY! CUTE SKIRT<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia ;) gladiatorki idealnie pasują do tej spódnicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty do spódnicy wogóle nie pasują, a na dodatek pogrubiają dość krzywe nóżki :-/ szkoda , bo spódniczka the best !

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny