11 czerwca 2014

I'm a shopaholic

Tak jak obiecywałam, w końcu udało mi się wszystko zgromadzić i dziś przedstawiam wam post z nowościami. :)  Czekam jeszcze na spódniczkę od yes4dress.pl, ale na pewno wam ją pokażę jeszcze przed stylizacją na blogu. Jakiś czas temu stwierdziłam, że moje buty nie różnią się niczym szczególnym od siebie. Brak było im różnorodności. 3/4 było czarna, więc postanowiłam to zmienić - dlatego też aż 3 pary. Jednak to nie wszystko. czeka mnie jeszcze zakup sandałów i jakichś czarnych (znowu! no ale czarne baleriny to podstawa) balerinek. Ponad to czekają mnie w tym roku aż 4 wesela, a butów nigdy za wiele hehe. Dlatego też zakupiłam 2 sukienki, chociaż to wciąż mało. Mam nadzieję, że poniedziałkowe zakupy w Warszawie uratują moją sytuację.  Ponad to kupiłam torebkę oraz dwie koszulki od Mosquito. Pozdrawiam i do 'napisania'! :*




Buty- No Name



Buty - Stylowe Buty KLIK


 Torebka - No Name



 Sukienka - No Name

 Sukienka - Lana Nguyen  KLIK

Koszulki - Mosquito KLIK

12 komentarzy:

  1. te pierwsze butki z ćwiekami świetne, gdzie dokładnie je kupiłaś, w jakimś sklepiku? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w Kielcach na Plantach :)

      Usuń
    2. oo, widzę że moje tereny. ;) Planty są super, aczkolwiek czasami ceny nie są zbyt korzystne - ale gdy szukałam butów na studniówkę sklepiki przyszły mi z pomocą. ;)

      Usuń
  2. Świetne koszulki! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka z no name musi wyglądać cudownie,może zrobiłabyś jakiś outfit z nią?
    http://malinoweciernie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja? Daj znać w komentarzu u mnie na blogu,na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są piękne! Jestem strasznią butoholiczką i mogłabym je kupować cały czas! Bardzo spodobała mi się sukienka z wycięciem na plecach oraz koszulki msq! Zapewne będziesz pięknie w nich wyglądać! :) Przeglądam dalej twój ciekawy blog, zostaję obserwatorem i mam nadzieję, że znajdziesz troszkę czasu i odwiedzisz mój :) Jeśli ci się spodoba również zachęcam do obserwacji! Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post! :)

    http://name-ityourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i sukienka ta biała mi się bardzo bardzo podoba.. mam nadzieje ze na tych weselach wybawisz sie za wszytkie czasy

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podróbki butów Valentino i torebki Korsa. Moje oczy płaczą ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy tez płacza, kiedy patrza na ceny oryginałów.. ;p

      Usuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny