8 czerwca 2014

Beige dress + pink

Jednak dzisiaj post ze stylizacją, a nowości pokażę wam następnym razem. Czekam aż wszystko trafi w moje ręce. :)  Ostatnio bardzo polubiłam kremowe sukienki - mam już dwie w swojej szafie, a najchętniej każdą  kupiłabym w tym kolorze. Trochę różowego akcentu, efektowna torebka i od razu jest ciekawiej.  Świetnie czuję się w takim dziewczęcym looku.  Mam nadzieję, że to połączenie przypadło Wam do gustu. :)  



Dress - Stradivarius
Flats - H&M
Purse - Parfois
Watch - Lorus










7 komentarzy:

  1. sukienka rzeczywiście śliczna, ale i zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zdjęcia, piękna torebka i zegarek *_* bardzo ciekawie prowadzisz bloga :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku to sie w glowie nie mieści ze masz tak malo komentarzy powinnaś mieć 100 jak nie wiecej masz śliczne zdjecia naprawdę to mój chyba ulubiony blog naprawdę swietny zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! JESTEŚ BIELSZA OD SUKIENKI! SKÓRKI OD PAZNOKCI BŁAGAJĄ O KOSMETYCZKĘ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, aż taka biała nie jestem no ale to prawda nie opalałam się jeszcze w tym roku :) A co do skórek masz rację, do kosmetyczki idę dopiero we wtorek na paznokcie ;)

      Usuń
  5. Te buciki żółte są śliczne <3
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! :)
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny