15 lipca 2014

— Liliowe Conversy + Top Local Princess —

Witajcie Kochani :) Ostatnio sporo się dzieje, a to dopiero początek. Wczoraj spędziłam cały dzień w Warszawie - pojechałam, aby zawieźć dokumenty na uczelnie. Już oficjalnie mogę powiedzieć, że będę studiować na Politechnice Warszawskiej! :) Po drugim pobycie w tym mieście utwierdziłam się w przekonaniu, że uwielbiam to miasto. Mam nadzieję, że będzie mi się tam przyjemnie studiować. A już w piątek wyjeżdżamy razem z przyjaciółkami do Sopotu. Będę w końcu mieć zapas postów, a nawet będę mieć dla Was pewną niespodziankę w postaci filmiku z wyjazdu. Co do dzisiejszego zestawu - jest to prosta, codzienna stylizacja z pastelową nutą. Liliowe Conversy zdążyłam pokochać za ich kolor. Ponad to to pierwsza moja para wysokich Conversów - zwykle się ich wystrzegałam, ponieważ jestem dosyć niska  :) Trzymajcie się ciepło! Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś dodać przed wyjazdem. :)









Top - TUTAJ | Jeansy - Pull&Bear | Zegarek - Lorus | Koszula - Reserved  |  Converse - Laredoute.com  |  Okulary - MOODO 







7 komentarzy:

  1. gratuluję, studentko :) i chyba zazdroszczę technicznego ogaru, który mnie danym nigdy nie był, a czego żałuję wielce ;)

    a wyglądasz bardzo fajnie - młodzieżowo, miejsko i letnio. A ja lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, sportowa klasyka zawsze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa, najlepsze miasto. :)

    Stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, jaki kierunek wybrałaś? :) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. top jest rewelacyjny jak i cały zestaw, fajny na luzie :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, a dłuższe conversy pasują do wszystkich, nie są tylko dla wysokich osób :) Miłego pobytu w Sopocie, czekam na fotorelację i filmik! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny