12 lipca 2015

Jajko pieczone w awokado



Witam Was serdecznie! Dziś przygotowałam post, który odbiega tematyką od poprzednich wpisów. Chciałabym zaprezentować przepis na pysznie, zdrowe i łatwe śniadanie. Dajcie proszę znać w komentarzach czy chcielibyście oglądać również takie posty na moim blogu :)


Czego potrzebujemy:

  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 jajka
  • plasterek szynki wędzonej lub boczku
  • szczypiorek
  • sól 
  • pieprz
  • odrobina tłuszczu


Sposób przygotowania:
Awokado kroimy na pół oraz wyjmujemy pestki. Miejsce po pestce delikatnie poszerzamy małym widelczykiem lub łyżeczką.
Wbijamy po jednym jajku do każdej połowy awokado. Solimy i pieprzymy do smaku. Do rozgrzanego do 200 stopni piekarnika wkładamy nasze danie na około 10-15minut.
Pokrojony w kostkę boczek lub wędzoną szynkę lekko podsmażamy na patelni posmarowanej odrobiną tłuszczu.
Upieczone jajko w awokado po wyjęciu z piekarnika obsypujemy boczkiem lub szynką oraz  posiekanym szczypiorkiem.

Życzę smacznego! :)


3 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie, z pomysłem! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym zjedła takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo to wygląda pysznie :) W wolnym czasie również może to ugotuję, razem z mamą :) Jeszcze nigdy nie jadłam awokado, mam nadzieję, że mi posmakuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny