22 lipca 2015

Denim skirt




Otoczona wiatrakami oraz butelkami z wodą, które zalegają na moim biurku dodaje dla Was nowy wpis. Dosłownie się topię, chyba jeszcze nie przyzwyczaiłam się do tak wysokich temperatur. Stylizacja, którą chciałabym Wam dzisiaj pokazać to zestawienie jeansowej spódnicy z guzikami i kieszeniami, bordowego topu z falbaną i odkrytymi ramionami (tzw. hiszpanka), oraz słomkowym kapeluszem. Całość utrzymana w wakacyjnym, nieco festiwalowym klimacie. Zamiast biżuterii zdecydowałam się na metaliczne tatuaże. W kapeluszu jestem zakochana! Ten idealny znalazłam w Stradivariusie za jedyne 45zł w cenie regularnej!  Idealnie sprawdzi się podczas spacerowania po tureckiej plaży, na której znajdę się już za tydzień. Mam nadzieję, że spodobają Wam się zarówno zdjęcia jak i stylizacja, a ja uciekam się pakować na inny wyjazd, w polskie strony, z chłopakiem i znajomymi. Relacje z wyjazdów znajdziecie na moim instagramie --> klaudiajj oraz snapie --> iamnotondrugs :)




zdjęcia Paula

Spódnica - Zara  /  Top - Stradivarius  /  Kapelusz - Stradivarius
Sandały - Wojas  /  Tatuaże - Stradivarius










6 komentarzy:

  1. Spódniczka podoba mi się tak średnio, ale za to bluzka jest idealna!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te metaliczne tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest urocza :) ślicznie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow! uwielbiam ten zestaw:) zakochałam się w bluzce i kapeluszu:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest świetna, ale to bluzka - bluzka mnie zdecydowanie zauroczyła najbardziej!
    piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja, idealnie do Ciebie pasuje :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny