13 grudnia 2014

WINTER LOOK




Dziś pora na jesienno/zimową codzienną stylizację, która jest zdecydowanie moją ulubioną. Zawsze gdy nie mam co ubrać, zakładam poniższy zestaw. :)  Sweterek - mój ulubiony - kupiłam jakiś czas temu w second handzie za ok. 10 zł. Jest mega ciepły, a do tego wygląda lepiej niż niejeden sweter z sieciówki. Spodnie pochodzą z American Eagle Outfitters i upolowałam je na promocji - 199,90 za dwie pary (normalnie tylko ta para kosztowała 220zł!!). Moja wymarzona kurtka także pochodzi z promocji. Przez jakiś czas przymierzałam się do jej kupna, ale cena trochę mnie odstraszała. Gdy tylko zobaczyłam, że jest na promocji -30% bez wahania popędziłam do kasy. :) Na stopach oczywiście najcieplejsze buty na świecie. :)  Co myślicie o takim zestawieniu? 


kurtka/jacket - River Island | sweter/sweather - Second Hand | Jeansy/Jeans - American Eagle Outfitters | emu/emu boots - Deezee.pl | torba/bag - Michael Kors 

5 komentarzy:

  1. zachwyca mnie to futerko przy kurtce!
    i nawet Emu mi się tu widzą, choć ogólnie fanką tych butów nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kurtka i torebka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/white-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) Podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka ma futerko w przepięknych kolorach!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: coś na jesienne chłody, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny