20 grudnia 2014

PROM DRESSES






 sugarfree.pl


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać moje propozycje studniówkowych sukienek. Jeśli chodzi o mnie jestem zwolenniczką koronkowych, rozkloszowanych oraz długich klasycznych sukienek. Przepraszam, za taką 'różnorodność' stron internetowych ale niestety na innych nie znalazłam niczego godnego uwagi na tę okazję. Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogę w wyborze kreacji studniówkowej :)  Buziaki :*


 nelly.com
 nelly.com
 nelly.com
 nelly.com
 asos.com
 asos.com
asos.com

3 komentarze:

  1. wow, wszystkie sukienki są śliczne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie cudowne, najbardziej podoba mi się ostatnia z asosa, jest obłędna! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny