10 stycznia 2014

My Medicine







Notka mi się usunęła.. w sumie szkoda bo wyprodukowałam się jak nigdy. Po części - nowy rok - nowe zmiany w moim życiu. Dobrze, że mam przy swoim boku dwie prawdziwe przyjaciółki i wspaniałego chłopaka :) No i w  końcu reaktywowałam robienie zdjęć. Wszystkie będę zamieszczać na drugim blogu poświęconym fotografii: www.klaudiajfoto.blogspot.com zapraszam serdecznie :) Może jakieś osoby są chętne? :)
| Przez tydzień lub dwa nie będę tu nic dodawać. Chciałabym popracowac trochę nad wyglądem bloga itd. Może jest tu ktoś, kto dobrze ogarnia strony internetowe? :)  



|  T-shirt - Medicine  |  Spodnie - Tally Weijl  |  Buty - Nike Air Max 90  |  Zegarek - Parfois  |
|  Naszyjnik - Claire's |

6 komentarzy:

  1. Super stylizacja, wyglądasz niesamowicie !
    Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw bardzo mi się podoba, nie zmarzłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, nie akurat wtedy było nawet ciepło :D

      Usuń
  3. Cudowny outfit! bardzo mi się podoba :))

    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny