31 stycznia 2014

Let it snow

 


W końcu upragniony śnieg i wolne. Trochę mnie tu nie było, ale tak jak obiecywałam jestem z powrotem. W końcu zmieniłam wygląd bloga, długo się do tego zabierałam, no ale jest :)  Już jutro mam Studniówkę, więc niebawem możecie się spodziewać studniówkowej stylizacji na blogu. Ta którą dzisiaj Wam przedstawiam to typowa zimowa stylizacja w sam raz na duże mrozy. Kurtka jest bardzo ciepła, przez co nie odczuwam tak niskich temperatur na zewnątrz.  Do tego sweter w burgundowym kolorze, grube legginsy, zimowe buty ze złotymi detalami i złoty łańcuch. Jak wam się podoba?








Kurtka/Jacket - Zara
Naszyjnik/Necklace - Mohito
Sweter/Jumper - Stradivarius
Buty/Boots - Parfois
Legginsy/Leggins - Zara

3 komentarze:

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny