14 maja 2014

Instagram mix

Matury już prawie za mną, co idzie w parze z moimi częstszymi wizytami tutaj. :) Dziś przygotowałam dla was post ze zdjęciami z mojego instagrama tzw. instagram mix. Pogoda jest trochę kapryśna, ale mam nadzieję, że jutro lub w sobotę uda mi się zrobić zdjęcia do kolejnego wpisu. W końcu zdjęłam mój aparat z zębów, więc na zdjęciach będzie o wiele więcej uśmiechu, niż dotychczas. :) Zachęcam do obserwowania mojego instagrama, aby być na bierząco. Pozdrawiam!


http://instagram.com/klaudiajj/

 1. Elle & Alpejskie Mleczko Caramel - mniam!   2. Uwielbiam drzewa oblepione kwiatami magnolii! To na ul. Wojska Polskiego w Busku :-)   3. Ostatnio mój ulubiony napój     4. Perfumy, które kupiłyśmy sobie wspólnie z mamą, są piękne!

 5. Chwila odpoczynku  6. Kiss   7. ja x2     8.  coffee time!




9. Less is more!   10.  Moje cudo <3  iPhone 5s gold   11. Jedna z najlepszych szminek, jakie posiadam. Super nawilża :)   12. A to moje ulubione perfumy

4 komentarze:

  1. Ooo ale Ci fajnie, że zdjęłaś aparat :) Ja zdejmę dopiero ok października :< Nie czujesz się jakoś tak "nago" bez niego? Ja się juz przyzwyczaiłam do tego żelastwa i w sumie nie pamiętam jak wyglądałam przed założeniem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taktycznie, jest troszkę dziwne uczucie pierwszego dnia, ale długo czekałam na ten moment i nie brakuje mi go ani trochę :D Dziwnie jest, gdy myję zęby hehe :D

      Usuń
  2. jakiej firmy szminka (odp na moim blogu ;P)
    ps ile dałaś za telefon?

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie produkty milki sa pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny