10 lutego 2014

Łódź: fotorelacja

 Dziś przedstawię wam krótką fotorelację z wyjazdu do Łodzi. Niestety jest ona bardzo uboga, ponieważ nie zawsze chciało mi się nosić ze sobą moją lustrzankę. :-) Oprócz Manufaktury odwiedziliśmy ul. Piotrkowską i tamtejszy OFF(bardzo ciekawe miejsce, fajny klimat!) - jest tam mnóstwo kafejek, klubów itd, a znajdują się one w starej, odrestaurowanej fabryce(chyba fabryce, tak czy siak coś podobnego do Manufaktury tylko w wersji mini;-)) Nie obyło się również bez zakupów. Tym razem z siostrą pojechałyśmy na większe zakupy do Portu Łódź. Była tam IKEA, więc całe swoje oszczędności przeznaczyłam na rzeczy do pokoju. :-)  Łódź to interesujące miasto, jednak bardzo dużo tam starych zniszczonych budynków w centrum. Fajnie spędzić tam parę dni, ale na zamieszkanie tam chyba bym się nie zdecydowała. To nie był mój pierwszy raz w Łodzi, czeka mnie jeszcze wyjazd w kwietniu na 10 edycję Fashion Week Poland. Już nie mogę się doczekać!
Pozdrawiam, buziaki :*






Raj *.*



4 komentarze:

  1. Ciekawe zdjęcia :)
    Tymczasem zapraszam do siebie www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łódź ma w sobie pewien klimat, ale tylko niektóre miejsca, na przykład ulica Piotrkowska. Ja po swojej pierwszej wizycie w Łodzi czułam lekki niesmak i rozczarowanie. www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w łodzi byłam raz i podzielam Twoje spostrzeżenia na temat tego miasta :)
    obserwuję :*
    http://vogueswing.blogspot.com
    A i jakbyś mogła wyłącz weryfikacje obrazkową, będzie milej dodawać mi komenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny