14 grudnia 2013

Colour shock







W jesień/zimę bardzo ważne jest dla mnie, aby nie ubierać się wyłącznie w czarne i szare ubrania. Lubię do kurtki np założyć wyróżniającą się czapkę lub szalik. Wtedy cała stylizacja jest weselsza, przez co trudniej o zły humor i jesienną chandrę :) Czapkę ze zdjęcia uwielbiam, ponieważ ma piękny kolor, jest bardzo miła w dotyku i ciepła. Buty - również kolorowe dostałam od chłopaka na 18 urodziny. Do tego ciemny, stonowany sweterek i klasyczne jeansy, a na szyję ozdobny naszyjnik. To ostatnio mój ulubiony zestaw!








Sweter - Tally Weijl | Spodnie - Cropp  | Naszyjnik - Grana  | Czapka - Cotton Club | Buty - Nike Air Max

7 komentarzy:

  1. idealny zestaw :)
    buty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz a buciki mnie powalają :)

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Buty są śliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna stylizacja ;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sportowo i na luzie, świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie ♥

    zapraszam do mnie ;*
    http://xglamourxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny