4 kwietnia 2015

Baby Blue



Korzystając ze słonecznej pogody w moim rodzinnym mieście w końcu powstał nowy post. Ostatnimi czasy brakowało mi czasu na zdjęcia, stąd chwilowy zastój na blogu. Postanawiam poprawę, a żeby nie być gołosłowną  w świątecznej przerwie planuję przygotować kilka zapasowych wpisów. Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizację - wreszcie jakieś wiosenne zestawienie! Całość utrzymana w klasycznym oraz pastelowym klimacie, czyli tak, jak lubię najbardziej :)  Z tego miejsca chciałabym Wam życzyć spokojnych, radosnych Świąt! Do zobaczenia wkrótce.



Trencz - Sheinside  /  Koszula - Zara  /  Jeansy - Tally Weijl
Szpilki - Wojas  /  Torba - Michael Kors  /  Okulary - House  /  Zegarek - Lorus





 Paznokcie - La Première 



8 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz genialnie :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. błękit z żółcią od dziecka chyba kojarzy mi się z Wielkanocą :)

    więc wpasowałaś się idealnie w tę świąteczną kolorystykę, moim zdaniem ;)

    piękne, wiosenne zdjęcia!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomicie się prezentujesz! Śliczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz!
    wesolych swiat!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/04/jeansowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Tobą zachwycona! Zdjęcia są świetne, a ty wyglądasz pięknie. Wszystko jest idealnie dopasowane, a te kwiaty w torebce dodają wszystkiemu takiego pozytywnego klimatu, jeśli mogę to tak nazwać :)
    Zazdroszczę torebki!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia świetne, jakość dosyć fajna, i śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszczyk <3 Ma piękny kolor <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny