1 maja 2015

Sheinside Spring Wishlist



Witajcie! Dziś pojawiam się na blogu z innym postem niż dotychczas. Przygotowałam dla was propozycje ubrań na okres wiosenny. Najchętniej przygarnęłabym je wszystkie! Każda z  rzeczy, bez wyjątku pochodzi ze sklepu Sheinside.com. Mam możliwość współpracowania z wymienionym sklepem, jednak aby mogło to nastąpić potrzebuję Waszej pomocy.  Wystarczy, że klikniecie w linki podane na dole. Dla Was to tylko chwila. Rzeczy są niedrogie i różnorodne, na pewno znajdziecie tam coś dla siebie! :)  Już niebawem nowa stylizacja, do zobaczenia.



1 / 2 / 3 / 4


1 / 2 / 3


 1 / 2 / 3 / 4


1 / 2

1 / 2 / 3 / 4

1 / 2 / 3 / 4

1 / 2 / 3 / 4

5 komentarzy:

  1. Różową marynarkę już sobie zamówiłam, Sheinside mają świetny asortyment :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są super! :) Poklikałam i bardzo proszę u mnie w poprzednim poście o to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknełam w wszystkie butki :D powodzenia, mam nadzieję, że Ci sie uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzymy o współpracy z sheinside ale to jeszcze odległy cel :(
    pomimo tego że dopiero zaczynamy serdecznie zapraszam na bloga i do obserwowania :)
    -->smileduckies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments!

About Me

About me

FOLLOWERS

Featured Slider

About Me!

Search Blog

Our Sponsor

Featured Slider

Random Post

Instagram

Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny Tekst alternatywny